ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ДО УВАГИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ, БАТЬКІВ!

У школі з 12.04 по 16.04 буде організовано дистанційне навчання. 

Працюємо дистанційно (відповідно розкладу)



Шановні учні та батьки!

з 12. 03 по 03.04. 2020, з метою недопущення коронавірусу, призупенено освітній процес.


Дистанційне навчання під час кара






























Подовжено тимчасове призупинення занять з 14.12 по 19.12.2016 року включно, але ми продовжуємо наполегливо працювати, бо тількипрацелюбним й цілеспрямованим дітям відкриваються всі шляхи!!!

Усім другокласникам пропонуємо виконати завдання та бажаємо успіхів.

14.12 -19.12.2016

Англійська мова 

№ 2с.32,№ 1,2 с.33,№ 3 с.34 в друк.зошиті.

14.12.2016

Українська мова
Готуємося до контрольної роботи з мовної теми "Звуки і букви. Склад. Наголос".

Математика
1. Познайомся з різними способами віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (40 - 27) - усно в підручнику
2. Розв'яжи різними способами ( завд. №427)
3. Розв'яжи задачу рівнянням (завд. №429)
4. Обчисли периметр даного трикутника (завд. № 431 - усно)
5. Розв'яжи приклади (завд. №427, 432)

Читання
1. Прочитай вірш Дмитра Павличка "Де найкраще місце на землі" виразно
2. Дай відповіді на запитання до теми (с.74-75).

15.12.2016

Українська мова

  1. Готуємося до написання контрольного диктанту. Пропоную потренуватися.
Зимовий ліс
Як гарно в зимовому лісі! Усе кругом вкрите пухнастим килимом. У казковому сніжному одязі стоять дерева. Ось виглянули із гущавини лісу сріблясті ялинки. До них сором'язливо посміхнулися високі сосни у снігових шапках. Кругом панує таємнича загадковість.
Літературне читання
  1. Прочитай вступ до розділу "Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко..." та твір Олександра Копиленка "Зима йде" (с. 76-77).
  2. Дай відповіді на питання.
  3. Розкажи, як починається зима.
  4. Виразно прочитай вірш "Казкові шати" (с.78)
Математика
  1. Знайди значення виразів (завд. №435)
  2. Виконай перевірку (завд. №437)
  3. Визнач прямі кути (завд. №439 - усно)
  4. Виміряй сторони фігури і знайди периметр (завд. №422 - усно)
  5. Розв'яжи приклади (завд. №441)

16.12.2016

Українська мова
Тренуємося писати під диктовку.
Математика
Повторити прийоми усного додавання і віднімання чисел в межах 100 з переходом через розряд.
Читання
Вивчити напам'ять вірш Леоніда Глібова "Зимня пісенька"

Інформатика

Підготувати загадки, ребуси, кросворди про комп'ютерні пристрої.

Завдання на 07.12 - 13.12.2016

07.12.2016

Математика
  • Склади по 2 приклади на віднімання з поданих прикладів на додавання (завд. №388)
  • Порівняй іменовані числа (завд. №389)
  • Розв’яжи задачу на знаходження суми трьох доданків (завд. №395)
Українська мова
  • Пригадай правило призначення м’якого подовженого звука на письмі двома однаковими буквами (знання, читання) (с.57)
  • Запам’ятай, що подовження звука в звуковій моделі позначають двокрапкою. Наприклад: читання /ч и т а н’: а/.
  • Виконай впр.173, зроби звуко-буквений аналіз слова терпіння.
Літературне читання
  • Прочитай текст В. Скуратівського «Калина» (с. 69), дай відповіді на запитання до нього.
  • Знайди кілька прислів’їв про калину, запам’ятай їх.
  • Розпитай дорослих, як використовують калину в побуті.
  • Прочитай вірш Степана Жупанина «Буду я природі другом», читаючи вголос із більшою силою, вимовляй підкреслені слова, речення, додержуй позначених пауз.

08.12.2016

Математика
  • Розбери розв’язання зад.№410 на знаходження невідомого третього доданка трьома способами (усно)
а – (в + с) = (а – в) – с = (а – с) – в
73 – (35 + 24) = 73 – 59 = 14
(73 – 35) - 24 = 38 – 24 = 14
(73 – 24) - 35 = 49 – 35 = 14
  • Розв’яжи зад. №411 аналогічно.
  • Обчисли приклади зручним способом (завд. №412).
  • Переведи одні одиниці вимірювання в інші (завд. №409)
Українська мова
  • Запам’ятай правило написання апострофа в словах. (с.65).
  • Потренуйся вимовляти слова, в написанні яких стоїть апостроф (впр. № 175 усно)
  • Прочитай і спиши слова, вставляючи, де потрібно апостроф (впр.177). //Зроби звуко-буквений аналіз четвертого слова. Нагадую, що приголосний звук перед апострофом завжди твердий. Наприклад: ім’я /і м й’ а/
Літературне читання
  • Прочитай казку Галини Демченко «Калинка» (с. 70-72), дай відповіді на запитання до казки.
  • Придумай заголовок до кожної частини казки. Це буде план. Розкажи за ним казку.
Природознавство
  • Пригадай, яких тварин називають звірами. Як звірі готуються до зими
  • Прочитай статтю « Звірі восени» (с.54-57).
  • Перевір себе: дай відповіді на запитання до тексту.
  • Виконай завдання в друкованому зошиті з теми «Звірі восени»

09.12.2016

Російська мова
  • Учись правильно произносить и читать слова с буквми ч, щ (упр. 186)
  • Прочитай и запомни правило на стр. 59
  • Переведи на русский язык и запиши слова парами (упр.№188) Например: чорний – чёрный.
  • Сделай звуко-буквенный анализ слов щенок, чемпион.
  • Выполни упр № 192

12.12.2016

Математика
  • Закріпи розв’язання задачі на знаходження третього доданка (зад.№414)
  • Обчисли зручним способом (завд. №413)
  • Розстав, де потрібно, дужки так, щоб рівності стали вірними (завд. №408)
Російська мова
  • Учись правильно произносить и писать слова с сочетаниями ча, ща, чу, щу.
  • Быстро проговори скороговорку: Часто в чащах волки рыщут, добычу ищут.
  • Прочитай и запомни правило на стр. 62.
  • Прочитай, правильно произноси сочетания чу, щу, ча, ща в словах (упр.194 - устно)
  • Вставь пропущенные буквы (упр. №200)

13.12.2016

Математика
  • Повтори одиниці вимірювання маси, їх взаємозв’язок.
  • Виконай завдання №417, 418, 419 (усно).
  • Виконай дії з іменованими числами (завд. № 420)
  • Розв’яжи зад. №421 за допомогою рівняння.
Українська мова
  • Пригадай правило написання апострофа в словах.
  • Прочитай речення. Спиши, вставляючи, де потрібно, пропущені букви або апостроф. Зроби звуко-буквений аналіз виділених слів (впр. №179)
Літературне читання
  • Прочитай твір Тамари Коломієць «Хліб», дай відповіді на запитання до нього.
  • Розпитай дорослих, із зерна яких рослин випікають хліб, що люблять у вашій родині.
Природознавство
  • Пригадай, як пов’язана між собою нежива і жива природа.
  • Прочитай статтю «Невидимі ланцюги в осінньому лісі» (с.57-59).
  • Спробуй самостійно навести приклади ланцюгів живлення в природі.
  • Виконай завдання в друкованому зошиті з теми «Взаємозв’язки між неживою природою, рослинами і тваринами восени».

БЕРЕЖИ своє здоров’я, не забувай щодня робити зарядку!



(18 СІЧНЯ - 7 ЛЮТОГО 2016 року)

Любі діти, виконайте будь ласка, завдання з предметів читання, математика:

Читання - прочитати казку за текстом та малюнками.
 










Математика - виконайте завдання


1 коментар: