Шосткинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 Шосткинської міської ради Сумської області
Створення діалогу
Робота над створенням
діалогу умовно поділяється на три етапи:
Опис ситуації, за якої
має відбутися діалог. (Розмова по телефону (якщо ти не записав
домашнього завдання).
Мовленнєве завдання. (Як правильно
звернутися. Які ввічливі слова необхідно використати у запропонованій
ситуації.)
б) Відрекомендуватися.
Назвати причину дзвінка.
в) Запитати те, про що
необхідно дізнатись.
г) Подякувати за
здобуту інформацію.
д) Попрощатись.Розподіл
ролей.
Аналіз результатів
діалогічного мовлення:
Чи досягнуто мети у
спілкуванні?
Чи доброзичливий тон
розмови?
Чи вдало вибрано силу
голосу?
Чи правильно вжито
слова ввічливості?
Чи правильно
співрозмовники будували розповідні і питальні речення?
Картка № 1
Мовне завдання.
Правильно звертайтеся один до одного: Галю, Світланко, друже.
Вживайте ввічливі слова.
Словник: зайчику, білий, схожий
на сніжинку, зносився, негарний, безхвостий, пришию хвостика, вухо; хто
давніх друзів у біді кидає, той і нових не матиме.
Картка № 2
Мета діалогу:
відтворити розмову мами і доньки перед сном.
Мовне завдання.
Правильно звертайтеся один до одного: матусю, донечко, доню, Оленко. Вживайте
ввічливі слова. Словник: сонечко, вечір, сон, руки ніжні, ласкаві, спи спокійно.
Мовні завдання 3-4
клас.
Мета спілкування:
умовити маму купити тобі пташку.
1) Правильно звертайтеся.
2) Вживайте ввічливі слова.
3) Вживайте слова: у всіх є, різні тварини, папуга, друг, різнобарвний,
навчу говорити…
Картка № 2.
С и т у а ц і я: ти
зустрівся з сусідкою бабусею Марією, вона хвора, їй треба купити хліба.
Мета спілкування:
запропонувати свою допомогу хворій сусідці.
1) Правильно
звертайтеся.
2) Вживайте ввічливі слова.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар